ini adalah lukisan yang mana aku buat dengan hati hancur dan tidk ada arah tuju yang boleh aku sampaikan di sini. semasa mencoret lukisan ini ada belaku sedikit pekara yang membuatkan hati aku tak senang untk melukis. al maklumlah lukisan ini kena hantar pada guru.aku buat jelah..masa ini hati tengah panas
aku berdiam diri sahaja walaupun aku sudah tegur dengan baik.aku tak boleh pandangan muka dia langsung,sedikit pun tak boleh.entah lah,aku bukan benci pun tetapi memang tidak suka lah weii..serius memang tidak suka perangai dia.perangai dia boleh buat orang tidak senang hati. apa yang aku buat untuk mengelak dari dia yelah tak nak cari gaduh orang katakan. kalau tahap kesabaran dah meletus,silap bulan pun boleh jatuh kebumi. aku buat aku duduk jauh dari dia dan kalau boleh jangan tertembung.serius kalau tertembung memang mulut dia di sembuh. beginilah selama aku duduk dan belajar di tingkatan 2.aku mengelakkan diri dan membuat kan hati aku tidak senang untuk belajar dan aku turun kelas pada tahun hadapan. kesian kan. dengan hikmah diberi aku terus dapat semangat baru. tiada ganguan yang membinggungkan aku. apa-apa pun setiap pekara ada penyelesaian nya jika kita buat perbincangan dan dari perbincangan kita dapat buat kata putus dengan cara yang baik.
sekian
No comments:
Post a Comment